Friday, November 19, 2010

Divalicious red

Bok cure!
Hi girls!

Danas sam skoro izludjela pokušavajući nalakirati nokte...znate one dane kad vam ništa ne ide od ruke?
Prije nego krenem s onim što sam zapravo htjela reći,jedno upozorenje...NE KUPUJTE OVO SMEĆE!
Today I almost went crazy trying to polish my nails...you know those days when everything is seems to go wrong!? Before I start with what I actually wanted to say a word of warning ... DO NOT BUY THIS GARBAGE!

Kupila na e-bay-u još ovog ljeta...bezuspješno pokušavala i iskušavala...bočica bude poslužila kad ovo smeće izlijem u wc,gdje i spada!
Bought on e-bay  this summer ... unsuccessfully tried and tempted ... at least I would use the bottle when this shit is pour into the toilet, where it belongs!
Nego,idemo mi na nešto ljepše :-)
Nisam sigurna trebam li uopće išta komentirati,radije uživajte u slikama...
But, let's  go to something nicer :-)
I'm not sure if I should comment on anything at all, rather enjoy the pictures ...

Na drugoj fotografiji mi se čini najrealnija boja,savršena crvena (bar što se mene tiče), opet 'divalicious red'
iz essence-ove kolekcije 'show your feet'...nešto me pucaju glitteri pa sam ih dodala malo...čisto da se bljeska...i dobila savršenu božićnu manikuru :-). Presretna sam,tako dobro izgleda!
In second photo the colour seems to be the most realistic, perfect red  (at least in my opinion), again 'divalicious red'  from  essences collection ' show your feet '... I just can't get enough of glitters so I added a little...let it twinkle ... and I end it up with perfect christmas manicure :-). I'm so happy,looks great!
Do idućeg lakiranja,uživajte...
Untill the next polishing,enjoy yourself...

p.s. Vidim skupilo vas se već 50-ak,dovoljno da vas počastim s kojom sitnicom...uskoro detalji
p.s. I see you have already gathered 50-odd, enough to honor you with some little thing ... details soon


17 comments:

  1. crveni me oborio sa nogu!!!!! doslovno!

    ReplyDelete
  2. Sjedni Maybe :-)
    Jel da djeluje ludo!?..k'o da sam ja išta pametnija :-P

    ReplyDelete
  3. obožavam ovo Božićno vrijeme, jer sve blješti, pa tako i noktići!

    ReplyDelete
  4. Sve bling-bling...još da mi i iz novčanika nešto zabljesne :-(

    ReplyDelete
  5. Ma da,takva sam od glave do pete
    lol

    ReplyDelete
  6. Prekrasno :)) kad stigneš svrati do mog bloga po nagradicu :)))

    ReplyDelete
  7. Just Cake Girl...nagrada...hvala,hvala :-D
    Toesthattwinkle...I'll survive :-)

    ReplyDelete
  8. LOL, nemoj ga bacit u WC, šteta školjku obojati. :D
    Super je crvena kombinacija, i ovi mali Vollare glitteri su medeni.

    ReplyDelete
  9. Draga Blu,ovo čudo je na vodenoj bazi,a ako i oboji školjku pjevat ćemo doma: blu je plavo...hihi

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...