Tuesday, November 2, 2010

Olives,olives...so many olives

Bok cure!

Ma nisam vas zaboravila,ne bojte se...ali sam sebe totalno zapostavila :-)
Proteklih par dana provela sam u berbi maslina,tako da baš i nisam imala vremena,a iskreno rečeno ni previše volje,za sjedenje uz komp. Masline smo pobrali,ulje već spremili i sad je sezona godišnjeg odmora,baš što se ovakvih poslova tiče. Vrijeme nas je super poslužilo,bilo je sunčano i vedro,osim posljednjeg dana,ali barem nismo pokisli. I dobrano smo istrenirali jezike,jer je uz ugodan razgovor i brdo smijeha i svaki je posao lakši :-) Čak sam se sjetila i snimiti koju sličicu za vas...

Neki su pokazivali nokte čija je boja baš bila prigodna - crna kao i masline....
Drugi su se sakrivali od kamere i koristili bilo kakav zaklon...
...a treći su vrijedno punili 'kašete'...
Ovo je jedna od ljepotica čije smo plodove obrali...posadio ju je još moj pradjed,na čemu smo mu mi danas jako zahvalni :-)
Uvijek je lijepo provesti dan u prirodi...makar kad dođete kući nemate volje ni za što...Jedini gubitnici na koncu ove priče su moji nokti...njima je odzvonilo,nema ih više...puče jedan,otišli i drugi za njim i sad ćete morati gledati moje jadne,male,kratke noktiće :-(  Barem ću ih manikurom počastiti da ih bar malo obradujem!

Do idućeg lakiranja,uživajte...

4 comments:

  1. Predivna je maslina! ne znam zašto, ali ne paše mi za jesti iako ulje obožavam. I toliko sam tužna zbog toga, da svako toliko pokušavam ponovo pojsti maslinu, ne bi li se navikla na okus.

    ReplyDelete
  2. O,točno znam kako ti je...ne mogu živjet bez maslinovog ulja ali maslinu ne bih progutala za sve novce ovog svijeta...vidiš da nas ima svakakvih :-)

    ReplyDelete
  3. ja bez maslina ne mogu da zivim..blago vama tao ! ovde ne rastu a digli su im cene kao da su zlato ! zelene vise volim ali ne biram :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep, cijene će im još i više ići gore jer ih ove godine nije bilo, na žalost :(

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...