Monday, November 22, 2010

White flower, black butterfly

Bok, drage moje!
Hi, dear ones!

Nadam se da je vikend bio dobar,a idući bude još bolji :-)
Danas nosim catrice 'london's weather forecast' jer je i u Dalmaciji takvo vrijeme :-(
No,da ne bude sve dosadno,dodala sam malo proljetnih motiva s essence-ove pločice i koristila se essence lakovima za pečatiranje...pogledajte...
I hope the weekend was good, and next one is going to be even better :-)
Today I wear catrice 'London's weather forecast' because it's similar to weather in Dalmatia :-(

For  less boring nails  I added a little design from essences stamping plate  and used the essence varnish for stamping ... take a look...



Znam da nije sve savršeno, ali nisam ni ja... možda ova manikura bar posluži za rastjerivanje  oblaka,tko zna :-)
I know that's not all perfect, neither am I... perhaps this manicure at least serve to dispel the clouds, who knows :-)

Do idućeg lakiranja,uživajte....
Until  the next painting, enjoy yourself....

23 comments:

  1. preslatko! tko zna, možda i rastjera oblake! :-)

    ReplyDelete
  2. ne zamaraj se s savršenstvom, noktići su baš slatki

    ReplyDelete
  3. Hvala cure :-)
    Sanna thanks,come around again :-)

    ReplyDelete
  4. osim sto obozavam taj lak, divna mi je i ova tvoja kombinacija slicica :)

    ReplyDelete
  5. Hvala Lendoxia,i meni je lak super :-)
    Thanks tasha~

    ReplyDelete
  6. Bas mi se svidja,leptiric i cvjetic razvesele sivi lak :)

    ReplyDelete
  7. prekrasna manikura, jako se mi sviđa =)

    ReplyDelete
  8. Thanks Imo :-)
    Hvala cure,baš mi je drago da vam se igrarija sviđa :-)

    ReplyDelete
  9. I love grey polish and your konad stamping put the icing on the cake! I like the colors you used. What plate is it?

    ReplyDelete
  10. Ive never tried catrice polish before! this color looks fabulous!

    ReplyDelete
  11. I love butterflies! I think this mani is lovely. I don't have any Catrice nail polish yet. Will take note that what you used is good for stamping. :)

    ReplyDelete
  12. Thanks girls for visiting my blog and leaving a comment,I appreciate that a lot :-)
    rmcandlelight...it's essence plate # 01
    toesthattwinkle and rins...I'm pleased with quality of catrice nail polish,and they have some great colours 2 :-)

    ReplyDelete
  13. cool lak:)catrice so jako dobri...i niso skupi...bijelo cvjece je isto sa essence platke? Nisam je vidjela....

    a ti si iz Dalmacije..uuuuu gdje?:)

    ReplyDelete
  14. Pink_Diamond,sličice su s essence pločice,mislim da je broj 1...
    a je,dalmatinka,okolica splita,s četvrtinom slovenske krvi :-)

    ReplyDelete
  15. Kako si uspjela sa ploćico išta napraviti?Ja imam ploćicu od essencea,ali kada trbam skinuti višak laka,meni ode sve i ništa mi ne ostane na noktu,a ni pečat mi se nije nešto proslavio :((A kod tebe izgleda tako savršeno...

    ReplyDelete
  16. Nina... jedino što mi pada na pamet da provjeriš jesi li skinula foliju s pločice... i da možda umjesto metalne strugalice upotrijebiš staru karticu i ne pritišćeš prejako :-)

    ReplyDelete
  17. Upravo se spremam probati,ako ne uspije,imam tonu slićica :)))Gdje nabavljaš te konad ploćice?

    ReplyDelete
  18. konad u studio di, trenutno imaju i akciju, mislim da još traje :-)
    a fauxnad imaš u nekim china shopovima :-)

    ReplyDelete
  19. Ajme,koja sam ja seljača!!Nsam uopče vidjela foliju LOOOOOL!!!Noktići su nalakirani i pečatirani :D Hvala ti!

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...