Sunday, June 12, 2011

Funky fishes

Hi my darlings!


Novi dan - novi lak :-) Izabrala sam onaj koji su neke od vas predložile - 'flormar neon N002'. Lak treba tri sloja za bi dobro izgledao, ali boja je toliko dobra da mu to uopće neću zamjeriti. Problem je uhvatiti ga na slici :-p Izgleda kao da upije svu svjetlost iz prostora pa se na fotkama čini svjetliji nego što doista jest... vani, nema šanse da ga uhvatim onakvog kakav je. Ali, na nešto ipak sliči ;-) Počela sam ovako...
New day - new polish ;-) I choose the one that some of you suggested- 'flormar neon N002'. This one need three coats for perfect look, but the color is awesome so it's really not a problem. The problem is to catch it with a camera :-p It looks to me like this color suck up all the light from the room so on the pictures it looks brighter than it is... outside, it's mission impossible to capture it on photo. But, I manage it somehow ;-) It started like this... 

Ok, na donjoj slici boja zaista izgleda onakva kakva jest. Ali, znate me... ja se volim i igrati ;-D
Ok, on this picture the color looks pretty much the same as it is. But, you know me... I like to play ;-D



Ja baš i nisam umjetnica poput nekih cura čije blogove volim čitati (i gledati), ali sam baš zadovoljna s ovom manikurom, jednostavna je (a ja sam jednostavna cura) ali mi se sviđa. Podsjeća me na neke opaljene ribice ;-D
I'm not artist as some girls which blogs I like to read, but I'm pretty happy with this design, it's simple (I'm girl with a simple taste) but I love it. It reminds me of some funky fishes ;-D
So girls, no new mani tomorrow. I'm gonna wear this one for 2 days, at least ;-D


Till we meet again, love yourself!

41 comments:

  1. Super so te tvoje ribice! Izgledajo zelo eksotično :)

    ReplyDelete
  2. jel' da, kod mene sve vrvi od egzotike ;-D

    ReplyDelete
  3. Joooj kako su super :)
    Ja sam slično napravila srebrnim lakom na ružičastoj podlozi i baš mi se svidjelo! Ovo ću definitivno probati !!! (ribica u horoskopu :)

    ReplyDelete
  4. boja je božanstvena, a ribice su ti baš slatke... :-)

    ReplyDelete
  5. Cute and simple, I love it! :) Great color btw ^^

    ReplyDelete
  6. mene vise podsjeca na neku hobotnicu :) al dobro izgleda :)

    ReplyDelete
  7. Pa jednostavno je najčešće i elegantno, tako da nisi ništa propustila i još manje imaš za čime žaliti. Najčešće su nokti koje viđam užasno kićasti, tako da, tvoji su baš umjereni i lijepi! :)

    ReplyDelete
  8. Naravno da si zadovoljna, boja i opaljene ribice su mraak:-)

    ReplyDelete
  9. Odličan je lak (upisujem na wish listu), a nail art je mrak :)

    ReplyDelete
  10. Boja je wow O_O,a art je baš artistički :P
    Super,baš mi se sviđa ;)))

    ReplyDelete
  11. Biberlee... joj, pa ti si libica ;-)
    ja nisam ;-)

    tansumut... thanks dear :-D

    Enči... hvala draga, nema baš puno boja ali morat ćeš se zadovoljit i s ovim ;-D

    Kathrin... thanks dear :-D

    Iza... thanks :-D

    Lendoxia... ma dat ću ti ja hobotnicu... eh, pa di bi ja bila da još i hobu znam nacrtat ;-)

    rea... hvala draga, jaaaako ljubazno :-D

    Biljana... :-D

    Lalica... nije baš neki nail art ali može proći ;-)

    Nina... artistički i impresionistički... s dozom apstraktnosti čak, rekla bih ahahahaha hvala draga :-)

    ReplyDelete
  12. Izgleda res super. Taka poletna barva. In poslikava je super.

    ReplyDelete
  13. mene ne podsjeća na ribice, ali mi je svejedno jako funky i forica :)

    ReplyDelete
  14. Love your design. =)

    -Dinah
    dgsbeauty.com

    *Check out my giveaway:
    http://www.dgsbeauty.com/2011/06/dgsbeautys-100-followers-giveaway.html

    ReplyDelete
  15. The end result is really pretty :)

    ReplyDelete
  16. Mateja... hvala draga :-D

    Marina... nije valjda na hobotnicu ;-)

    D. Sadie... thanks dear :-D

    Sandra... agree... thanks ;-D

    ReplyDelete
  17. Toesthattwinkle... thanks dear :-D

    ReplyDelete
  18. Meni je ovo divna kombinacija, prava morska, mmmmmmmm :D

    ReplyDelete
  19. i love the color, it reminds me of a clear blue sky,hehe!
    so cute! ^_^

    Love neelai
    http://neelai14.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Just me and Hohner... istina, meni je ovo baš boja ljeta :-D

    neelai... you're right, thanks :-D

    Oje... thanks dear :-D

    ReplyDelete
  21. CopyCat i Buttertly... hvala cure :-D

    ReplyDelete
  22. za 200 g ne bi mogla ovako nešto nacrtati!
    super ti je ispalo!

    ReplyDelete
  23. Wow, gorgeous nails! I love it! ♥

    xoxo, Dominika

    ReplyDelete
  24. Maybe... nemoj me zezat, ako sam ja ovo mogla nacrtat možeš i ti :-p

    Dominika... thanks dear :-D

    ReplyDelete
  25. Simple and interesting! Reminds me of jellyfish tentacles. ;)

    ReplyDelete
  26. Bio bi još divniji da ima šljokice :D A eto, mene baš zanima onaj zeleni lak od Golden Rose-a :)

    ReplyDelete
  27. rins... thanks, i may even agree with you ;-)

    Emma... mora koji put i bez šljokica... ne boj se, ide i zeleni :-D

    ReplyDelete
  28. super artist si:P ja bi samo stavila to na dva nokta i ne na sve:)

    ReplyDelete
  29. Pink_Diamond... hvala, još da znam nacrtati ono što želim... ;-)

    Shirley... thanks dear :-D

    Ixy... hvala ti :-D

    ReplyDelete
  30. Stid me je koliko sam komentara ostavila :shy:
    I ova mi se dopada :D

    ReplyDelete
  31. Sviđa mi se i boja a i tvoje funky fishes! P.S. i mene malo podseća na hobotnicu.. :-)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...