Wednesday, September 21, 2011

Essence NATvenTURista

Hi my friends!

Sorry, this post is only in croatian, but you can enjoy in the pictures .

Evo nam novog reklamnog materijala iz Essence-a, s novom (ili da kažem starom) kolekcijom NATvenTurista... pogledajmo što nam ova donosi.


essence trend edition “NATvenTURista”
Raspoložena za avanturu u prirodi? Essence ima upravo prave proizvode koji tvoj izgled održavaju predivnim u kasnim ljetnim mjesecima. Od rujna do listopada 2011, sve kraljice ljepote mogu dokazati da prirodni izgled može biti ekstremno moderan s novom essence kolekcijom “NATvenTURista”. Najmodernije boje sezone kombinirane s toplim, zemljanim tonovima čine da se sve tvoje stilske želje ostvare na tvojim očima, usnama, licu i noktima, koji će sjati poput zraka sunca. Inspirirana trenutnim prirodnim trendom, nova kolekcija “NATvenTURista” je savršen početak jesenske sezone – pokaži svima kako čaroban i raznobojan svijet prirode može biti!

essence NATvenTURista sjenilo za oči
Garantirano traje od trenutka kada čuješ cvrkut ptica u rano jutro dok ne zađu zrake sunca navečer: mekana i ekstremno dugotrajna tekstura ovog sjenila za oči praktički se topi na tvojim kapcima kako bi dočarala prirodno predivan izgled. Za intezivnije rezultate, nanesi ga mokro. Dostupno u 01 barefoot through the moss, 02 mother earth is watching you i 03 chirp, chirp! 
MPC 24,90

01 barefoot through the moss
02 mother earth is watching you
03 Chirp, chirp!


essence NATvenTURista gel tuš za oči 
Tako kremast i tako prirodan! Mahovina-zeleni i zemljano smeđi gel tuš za oči savršeno pristaje uz prirodan izgled i daje ti predivne sjajne oči! Zahvaljujući baršunasto mekanoj formuli, jednostavno ga je nanijeti i nacrtati liniju. Dostupno u 01 barefoot through the moss i 02 mother earth is watching you. 
MPC 26,90

01 barefoot through the moss

                                                            
02 mother earth is watching you


essence NATvenTURista četkica za gel tuš za oči 
Koristi je kako bi kreirala beskrajne stilove: specijalna četkica za gel tuš za oči je idealna bez obzira gdje ideš, za jedinstven i intezivan izgled make upa. Zahvaljujući praktičnom pakiranju, savršena je kada si na putu. 
MPC 26,90
gel eyeliner brush

essence NATvenTURista balzam za usne
Poljubac prirode - tri puta! 3u 1 balzam za usne ima tri predivne prirodne boje i
kremastu, mekanu strukturu. Zahvaljujući stilskom pakiranju u metalnoj kutijici 
totalno je zamjećen! S ovako njegovanim usnama, tvoj povratak prirodi će sigurno biti doživljaj života! Dostupno u 01 outdoor nudes.
MPC 15,90

01 outdoor nudes

essence NATvenTURista rumenilo
Ove jeseni ne možeš pogriješiti s daškom svježeg shimmera na svojim obrazima! Rumenilo je dugotrajno, tako da možeš biti sigurna u svoj osvježavajući izgled i kasno navečer. Zahvaljujući praktičnom pakiranju u sticku, možeš ga nositi u svakoj torbi. Dostupno u 01 you're my dragonfly, sugar.
MPC 20,90

01 you're my dragonfly, sugar

essence NATvenTURista lak za nokte
Prirodne djevojke sigurno slijede osnovne instinkte s novim lakom za nokte u četiri jesenske nijanse! Od maslinasto zelene do marelice, daju ti prirodni elegantni izgled i savršene, sjajne nokte! Dostupno u 01 you're my dragonfly, sugar!, 02 mother earth is watching you, 03 barefoot through the moss i 04 chirp, chirp!
MPC 15,90
01 you're my dragonfly, sugar
02 mother earth is watching you
03 barefoot through the moss
04 chirp, chirp
essence NATvenTURista fashion naljepnice za nokte
Ruku pod ruku s prirodom: popularne naljepnice za nokte s cool NATvenTURista dizajnom su savršena alternativa laku za nokte. Kreiraj totalno individualne stilove noktiju u samo pet jednostavnih koraka. Dostupno u 01 tree time i 02 flower power.
MPC 17,90

nail fashion stickers
essence “NATvenTURista” će biti dostupna u rujnu i listopadu 2011.

Eto, ovo nam kažu u Essencu, a što vi cure kažete?
Kao što ste vidjele u prethodnom postu, probala sam lak 03 barefoot through the moss, i oduševljena sam njime! Možda mi se sad pruži prilika nabaviti još nešto, jer tek sad ovu kolekciju možemo očekivati u dm-u. Na žalost, od onog zgodnog nakita kod nas ništa .


Do novog tipkanja i čitanja, čuvajte mi se!


Love, Žana



8 comments:

  1. Pa nama uvijek samo ostaci. Trebamo se odseliti nekud van ili imat love za ić kupovat van :p

    ReplyDelete
  2. Sviđa mi se ovo rumenilo, ali mislim da će u mom dm-u biti dostupno tek nekada u rujnu i listopadu sljedeće godine, kako su aktivni s novitetima... -.-

    ReplyDelete
  3. sviđa mi se ovaj zeleni gel tuš i lak za nokte zeleni, a rumenilo mi dosta praktično djeluje... ako bude tu kod mene definitivno ću si uzet...
    a što se tiće dostupnost kod nas... mene uvijek razočara što pola toga u osijeku ne mogu naći...

    ReplyDelete
  4. ja sam bas maloprije u dm-u naletila na pun stand s ovom kolekcijom, ovo definitno nisu moje boje, ali rumenilu nisam mogla odoljet

    ReplyDelete
  5. Rea... malo kaskamo za ostatkom europe... ali doći ćemo i mi do cilja, odnosno novih lakića ahahaha

    martttina... i u mom uvijek kasne, a onda mi se ispred nosa razgrabe sve kolekcije :-p

    sekav... ja sam se totalno zaljubila u ovaj zeleni lak, savršen je :-D

    Lendoxia... eto vidiš da si našla nešto i za sebe ;-D

    Aurora... jel' da ;-D

    ReplyDelete
  6. Love these stuff, especially the green gel liner!

    www.sandra-thepuzzleofmylife.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...