Wednesday, October 19, 2011

Mummy, may I?

Hi my friends!

I'm back with one more Halloween themes nail art. This time it's... the mummyThere's tones of mummy's tutorials out there, but they all look too clean, so I stole the idea about dirty mummy from Dying4Chocolate, I'm sure she won't mind. 
Evo me natrag, s još jednom Halloween temom. Ovog puta to je... mumija . Naći ćete brdo turotijala o mumijama, ali mene se sve čine nekako prečiste, pa sam ukrala ideju o zamazanoj mumiji od Dying4Chocolate, nadam se da mi neće zamjeriti. 


I smeared the one on the index finger on my right hand ... but, I'm sure next year I'll do it better .
If you like to know, I used China glaze 'snow' as a base, China glaze 'westside warrior' and Essence 'movin' on' for sponging, Golden rose 47 and China glaze 'snow' for eyes... and black tip painter by Essence.  
Uspjela sam zapackati oko na kažiprstu desne ruke ... ali dogodine sigurno bude bolje .
Ako koga zanima, koristila sam China glaze 'snow' za podlogu, malo zamazala spužvom s China glaze 'westside warrior' i Essence 'movin' on', a za okice Golden rose 47 i opet China glaze 'snow'... i naravno, crni tip painter, opet Essence.  


Till we meet again, love yourself and respect everyone else!


Hasta la vista, Žana



36 comments:

  1. wow, epic je :)
    super ti ide nail art :)

    ReplyDelete
  2. Hehe, tole pa je zares super! :D

    ReplyDelete
  3. Ahhh those little eyes! Love it!!!!

    ReplyDelete
  4. Ha, meni je ova mumija totalno predobra! Odlično izgleda!

    ReplyDelete
  5. Joj ludilo su ti ispali,fantasticni su:)Dajem 5+ :)

    ReplyDelete
  6. Wow this looks so gorgeous O_O I don't know what to say... Maybe do you want to make my nails too? ;D And a little bit it is cute <3.

    lg Neru
    http://nerus-welt.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. These are SO great! I love them!

    ReplyDelete
  8. Nic... hvala, još ću se uobrazit ;-D

    Biba... hvala, drago mi je da ti se sviđaju :-D

    Anibani... hvala draga :-D

    Nail Nerd... it's not to scary ;-D

    Rea... mumija, pa još odlično izgleda ;-D

    Mimi... hvala ti draga :-D

    Neru... i'd love to, just stop by :-D

    imfeeling-nailventurous... thanks dear, glad you like it :-D

    ReplyDelete
  9. Jaaa, super ti je uspelo! =D
    Jaz sem se tudi danes nekaj matrala s to halloween temo, pa se mi je en noht že okrušil. Škoda, ker so takšni motivi ful zabavni! =)

    ReplyDelete
  10. Čudovita manikura =)
    (sem se morala malo oglasiti in pokazati, da sem še živa) =)

    ReplyDelete
  11. Kvačka... hvala, dobro si rekla, ovo je zabavno i ne preteško ;-D

    colorfulbottle... jeeeeeej, drago mi je da si se javila, hvala ti draga :-D

    ReplyDelete
  12. Baš je fora :)
    Morat ću i ja jednom "probat" napravit mumije.

    ReplyDelete
  13. Ovo je super, pomalo apstraktno, ali fora.

    ReplyDelete
  14. Super cute and funny! I like mummies!

    ReplyDelete
  15. ajme moram priznat da nisam isprva skuzila da su mumije u pitanju, simpaticna mi je ideja :D

    ReplyDelete
  16. zamazana mumija lol baš mi ne uljepšala dan

    ReplyDelete
  17. Haha, baš je fora! Super idu tebi ti halloween nail art-i :D

    ReplyDelete
  18. @nail crazy: Oh cool that would be great *_*.

    I have something for you!.... an Award ;) ---> http://nerus-welt.blogspot.com/2011/10/award-7-lieblingsblog.html

    lg Neru

    ReplyDelete
  19. xD This is incredible!! This will be perfect for Halloween~!! It looks kind of scary, but so cute too~xD Love it!!

    ReplyDelete
  20. vidiš, uopče mi ne djeluje toliko komplicirano a efektno je, super izgleda i svaka čast, odlično je!

    ReplyDelete
  21. Ajme,mislila sam da ti je ona zadnja rasturaljka,ali ova je još bolja,prepreprepredobro!!!!!

    ReplyDelete
  22. Sandra... thanks dear :-D

    Polish AMOR... thank you :-D

    Lalica... hvala ti, slobodno, kad ja ovo mogu napravit znači da uopće nije teško ;-D

    BREATH OF COLOR... hvala ti :-D

    NatalieDouka... thanks, these one are not scary ;-D

    Just Cake Girl... hvala ti draga :-D

    Lendoxia... hvala :-p

    Lydz... thanks dear :-D

    Ines... baš ti hvala :-D

    t... thanks :-D

    ReplyDelete
  23. Innana... hvala ti, ništa od ovog nije preteško pa ide ;-D

    Neru... thanks dear, so kind of you :-D

    Minnie... thanks dear, more cute than scary, i hope so ;-D

    Nina... hvala ti, ni meni nisu mrske ove mumijice ;-D

    Marina... a hvala ;-D

    ReplyDelete
  24. Fantasticno, prigodno i pomalo zastrasujuce:-))

    ReplyDelete
  25. Odlično ti je ispalo! Prekul su!

    ReplyDelete
  26. Fantasticne su :). A ti i ja se bas poklapamo sa idejama oko HW-a :D. Ja malo pre pravila listu toga sta bih mogla sledece crtati, i tu je i mumija :D

    ReplyDelete
  27. Biljana... nemoj tako, ovo su skroz dobroćudne mumije ;-D

    fairy_ana... hvala ti :-D

    Nails From Fairy Tale... hvala ti... imam čitavu stranicu nažvrljanih ideja za manikure ;-D

    Let's polish some nails... hvala, drago mi je da ti se sviđaju :-D

    ReplyDelete
  28. CopyCat... hvala ti, drago mi je da ti se sviđaju moje mumije ;-D

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...