Thursday, November 8, 2012

November 8 for No H8 in the Nail Polish Blogger Community

Hi my friends!


I just couldn't let this pass without me. I'm sure that by now, you all know what's this all about, but let me tell you one more time: instead bulling or insulting someone for no reason but your bad manners, save yourself a few words and keep it to your self. 
For more details about this action please check out the Eradicate Hate in the Nail Polish Blogger Community. In honor of this message, today bloggers are wearing purple manicures. I'm wearing Summer Edition M110 by Gabrini, with my patched heart on. Unfortunately, in real life this patches don't work every time. 
Nisam htjela dopustiti da ovo prođe bez mene. Sigurna sam da do sada već sve znate o čemu je zapravo riječ, ali dozvolite da i sama kažem: umjesto da nekog napadate i vrijeđate zbog nikakvog razloga osim vašeg neodgoja, uštedite si par riječi za neku drugu priliku a ove zadržite za sebe. 
Više detalja o ovoj akciji naći ćete na Eradicate Hate in the Nail Polish Blogger Community postu. U čast ove poruke, danas puuuno blogera nosi ljubičaste manikure. Ja sam odlučila prošetati Summer Edition M110 od Gabrinija, sa zakrpljenim srčekom. Na žalost, u stvarnom životu ovakve zakrpe često ne djeluju. 


You'll have to excuse me, today is a bad cuticle day.
Morat ćete mi oprostiti, ali današnji dan nije bio jako dobar prema mojim zanokticama.
Instead of goodby... 
A umjesto oproštaja... 

Bloggers Against Hate and Bullying!



21 comments:

  1. A bad cuticle day?? Oh please your nails are gorgeous!!! :) All of your manis are amazing and never ever let any one tell you otherwise! Thank you for taking a stand that until recently I knew nothing about. I never knew how bad bullying was in our community but now I see how important it really is. I could never imagine saying something bad about someone's mani I have no right to tell them what looks good and what doesn't! I haven't even seen any one of the lovely bloggers I follow produce a mani that I think isn't awesome! I'm proud to know that I'm part of a community that is so supportive and wants to see me succeed. I hope that no one can ruin that for me or for you :)

    ReplyDelete
  2. Great that you entered, looks great!

    ReplyDelete
  3. this is so cute!! i really love this cause!

    ReplyDelete
  4. that color is very beautiful! :) great cause!

    ReplyDelete
  5. This is so sweet and gorgeous, great mani for a great cause!

    ReplyDelete
  6. Nažalost kasno sam vidjela,ali sam si stavila gumbić na blog ;)
    Super mi je ideja sa srćekom ;))

    ReplyDelete
  7. Škoda, da nisem vedela prej za tole, bi se tudi pridružila. Podpiram!

    Luštna manikura.

    ReplyDelete
  8. nisam za napadanje i vrijedjanje, ali nadam se da se ovdje ne misli i na konstruktivnu kritiku. nemam obicaj sudjelovat u ovakvim stvarima pa nisam ni danas

    ReplyDelete
  9. Nisam u toku, ali je manikura odlična!

    ReplyDelete
  10. I hate bullies, too!
    I wish I could have been part of the list. :)

    ReplyDelete
  11. Odlična ideja, a i broj sudionika je jako velik, bravo za akciju!

    ReplyDelete
  12. thanks girls, i'm glad so many of us united for this cause :D
    hvala cure na lijepim riječima i potpori :D

    ReplyDelete
  13. Srce je preslatko :)
    Ideja bloga što se tiče hejtera je super. Baš sam prije nekoliko dana vidjela blogericu kako se žali jer su neke druge nail blogerice pokrenule nešto tipa očisti zanoktice ili umri!! Mislim WTF?? Nevjerovatno mi je da neki ljudi mogu praviti takvu dramu oko laka za nokte, sjenila ili maskare. Jedno je dati kritiku a drugo biti bezobrazan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      ovo je i krenilo zbog bannera 'očisti ili umri'... pravda se cura da je to smiješno... mo'š si mislim :P

      Delete
  14. dobar je ovaj ljubičasti. ne kužim o čemu se radi :D kakva mržnja? :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. cura je napravila banner 'očisti zanoktice ili umri' i čitav post o tome, ali ga je makla i promijenila natpis
      http://plumpandpolished.blogspot.com/p/keep-it-clean.html
      reakcija na to ti je ovo: http://eradicateh8.blogspot.co.uk/

      Delete
    2. lol... ali takve smo ti mi, tko bi nam ugodio ;)

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...