Sunday, January 5, 2014

Matching Manicure Sunday #17- Ikat Print

Hi there!

Unfortunately, I skipped the last two rounds of Matching Manicure Sunday because I was otherwise engaged... my hubby is spending these holidays at home and we had a lots to catch up big grin. But, it's time for comeback... and for second post today.

Na žalost, preskočila sam dva posljednja kruga Nedjeljnih Manikura jer sam bila prezauzeta nekim drugim stvarima... moj vrli supružnik provodi blagdane kod kuće i imali smo dosta toga za nadoknaditi big grin. No, vrijeme je za povratak... i za drugi post danas. 




I like Ikat print on nails, it's easy, everyone can do it, you really don't need to be precise and super neat. The only problem is to decide which colors to use winking. Do you like this design?
Now, let's check out what the rest of Balkan's Beauty Bloggers have done.

Volim Ikat print na noktima, nije pretežak, svatko ga može napraviti i zbilja ne trebate ni pretjeranu preciznost ni urednost. Jedini problem je odlučiti se za boje koje ćete koristiti winking. Kako se Vama sviđa ovakav dizajn?
Idemo sad provjeriti i što je ostatak Balkanskih Beauty Blogerica napravio.

Thanks for stopping by, Žana 

45 comments:

  1. odličan,ja jedva čekam animal i pahuljice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a daj, mogla si i ovaj uletit... ali hvala ti :D

      Delete
  2. Sada svaki dan trebas provesti uz Mr. Nail Crazy-ja, od jutra do mraka, bice vremena za igranje sa lakovima i zanimljive manikire! :-)
    Ikat print mi se dopada, lep je bazni lak i lepa je kombinacija boja! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma jesam jesam, nisam mu dala ni da diše ;)
      ali sad sam opet sama :(
      no, kao što se kaže, nije svako zlo za zlo - sad imam vremena za noktiće ;)

      Delete
  3. tvoj me najviše podseća na paunov rep, predivan manikir :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dobra ideja, stavljam paunov rep na spisak nekih budućih manikura :D

      Delete
  4. Hej, Mr. Nail Crazy je na prvom mjestu :)))
    Odličan ti je ikat, izdužuje ti nokte!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. poručit ću mu ;)
      hvala ti... ma bit će i da noktići polako rastu ;)

      Delete
  5. Mi lajk veri mac,supruznik na prvo mjesto,onda sve ostalo ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. supružnika odvukla dužnost, a ja opet imam vremena za noktiće ;)

      Delete
  6. Yes plealse! i love these! I need to try this again, because my first try wasnt really that good. This has inspired me to try again.

    ReplyDelete
    Replies
    1. glad my work has inspired you, it's usually the other way around ;)

      Delete
  7. It's a really good ikat print - can I wear that shawl over my shoulders please :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no, no, no, this one is mine... only if you behave yourself, maybe then i'll reconsider it ;)

      Delete
  8. Divan manikir kao i svi tvoji. Svidja mi se boja ovog osnovnog laka, bas se lepo ukombinovala sa printom. :)

    ReplyDelete
  9. odlično ti je ispalo, dobra kombinacija boja i nokti ti izledaju duže baš kako je palčica napisala :)

    ReplyDelete
  10. Mnogo dobro ti je ispalo i sviđa mi se kako se baza uklapa u dizajn. Ja se plašim da radim ovo, deluje mi komplikovano uopšte ne znam zašto :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti... ma uopće nije komplicirano, vrlo jednostavno a super jer ne zahtjeva neku preciznost ;)

      Delete
  11. Super su ikati, meni je zao sto nisam uspjela napravit za ovu nedjelju, moram ih pokusat jednom

    ReplyDelete
  12. Yay, ikat! I love your version, the grey base makes the coral color really pop :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks... actually, this coral is red which was a nightmare to capture under artificial light ;)

      Delete
  13. Naajs, baš je cool ova manikura! :)

    ReplyDelete
  14. predivno! sviđa mi se kombinacija boja :)
    još nisam probala ikat, od tribala nisam dalje došla, haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti... tribal si usavršila, sad možeš dalje ;)

      Delete
  15. Amazing! Looks like stickers :)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...