Sunday, June 15, 2014

Matching Manicure Sunday - Nautical Manicure

Hi there!


Another Matching Manicure Sunday is here, and I love when my Sundays are coming with a mission winking.

Još jedna nedjelja sa zajedničkim nazivnikom, a ja baš volim kad mi nedjelje stižu s misijom winking.






I went for something simple. I reach out for an oldie but goodie - essence 'deep blue sea' from 'show your feet' collection is gorgeous deep blue with super tiny shimmer. After all these years the formula is still perfect love struck. White one is flormar matte 01. The lines are not perfect, because the sea in never perfectly still, not is the life. The anchor was painted with acrylic color, so is the heart. But why heart? Because my grandfather was a seaman almost all his life, and even my hubby ate the bread with seven crusts for a couple of years. And most of girls love sailors winking
Do check out what the other girls have done, I'm sure you'll found bunch of lovely manicures. 

Išla sam na jednostavnu manikuru. Posegnula sam za jednim starim, ali dobrim lakom - essence 'deep blue sea' iz 'show your feet' kolekcije je prekrasna modra sa sićušnim shimmerom. Čak i nakon svih ovih godina formula mu je još uvijek savršena love struck. Bijeli je flormar matte 01. Linije nisu savršene, namjerno, jer ni more nikad nije sasvim mirno, a nije ni život. Sidro je nacrtano akrilnom bojicom, ista stvar i sa srčekom. Zašto sam uopće dodala srce!? E pa zato jer mi je djed bio pomorac skoro čitav život, a čak je i moj vrli supružnik godinama jeo kruh sa sedam kora. A i većina cura voli mornare winking.
Provjerite i što su druge cure napravile, kladim se da ćete pronaći hrpu zgodnih manikura. 

Thanks for stopping by, Žana 

43 comments:

  1. dobri su nokti, ali isam skužila ovo ''kruh sa sedam kora''.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taj se izraz koristi za pomorce. Kad kažemo da jedu kruh sa sedam kora znači da jako teško rade, muče se i odriču kako bi imali to što imaju.:-)

      Delete
    2. @The Polish Rainbow
      eto si dobila odgovor... ne mogu vjerovati da nikad nisi čula izraz 'kruh sa sedam kora'... no ipak je kod nas u dalmaciji puno više pomoraca nego što ih je s kontinenta ;)

      @misskitchbeautyblog
      hvala na pojašnjenu ;)

      Delete
  2. Super bojice i pravi mornarski manikir! :-) A i srce mi se dopada! :-) Znaci, i ti si "pala" na mornara? ;-)

    ReplyDelete
  3. slatkoo :) predobri su noktići

    ReplyDelete
  4. Odlična manikura, baš mi se sviđa :D

    ReplyDelete
  5. Najsavršenije objašnjenje ikad zašto crte nisu ravne :)) a ja samo gledam ove vaše manikure i pjevušim sve bi seke ljubile mornare, trala la :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL i meni je ta pala na pamet pa sam se sama sebi smijala ;)
      moram priznati da bih koji put radije izabrala ravnu crtu, naročito u životu, barem povremeno ;)

      Delete
  6. Teget lak je prekrasan, a sidro pun pogodak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, ovaj je lak zbilja predobar... hvala Vedrana :D

      Delete
  7. Baš mi je slatka manicura, i sidro precizno i šta fali srculencu za djeda :)

    ReplyDelete
  8. Sve bi seke ljubile mornare. Super je. Nego jesam li propustila koji post? Kratki su ti noktici ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ajme muči, nešto baš i nisu u formi :(
      vidim da se više nas sitilo te lude pjesmice ;)

      Delete
  9. lijepa manikura, sve je usklađeno :D

    ReplyDelete
  10. I love this nautical mani Zana, well done!

    ReplyDelete
  11. Super su, svaka cast na trudu =^.^=

    ReplyDelete
  12. Odlični, a ovo srčeko mi je super cute. :)

    ReplyDelete
  13. meni je ovo slatko i lijepo bašbaš :D

    ReplyDelete
  14. so adorable!!! i love this manicure!

    ReplyDelete
  15. "The lines are not perfect, because the sea in never perfectly still, not is the life."-Well said my Žana ;) Noktići-prva liga! Stvarno si umjetnica.

    ReplyDelete
  16. nazalost nemam deep blue sea iako je krasan, a manikura mi je super, sidro ti je sjajno ispalo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma dobro, znam da imaš dovoljno sličnih ;)
      hvala ti :*

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...