Monday, September 1, 2014

Bye bye August

Hi there!

August is gone, and September already begins to look like autumn. It's been raining here, almost all night and continued through the day. Gricko is hiding under my bed, because the storm comes with thunder and lightnings. Well, he's not chicken, only the storm made him look like one winking.
What the August has brought to me? I must say that I've been a really good girl, and bought very little big grin.

Kolovoz je već za nama, a rujan tek što je pomolio glavu već debelo liči na jesen. Ovdje kiši, gotovo čitavu noć, nastavlja se i sad. Gricko se krije pod mojim krevetom, jer je stigla oluja praćena grmljavinom i munjama. No dobro, nije on baš takva kukavica, samo se za vrijeme grmljavine pretvori u  jednu winking.
Što mi je donio ovaj kolovoz? Moram priznati da sam baš bila dobra, i nešto slabo kupovala big grin.




Catrice 'Shopping Day At Bluemingdales', essence 'under water love' from new 'Aquatix' le and essence studio nails better than gel nails top sealer.

Mislim da Vam tu prevod ne treba  winking.
 

Yes love colour speckled collection  love struck. Aren't they the sweetest!?

Yes love kolekcija s mrvicama  love struck. Zar nisu preslatki!?


Cocoa butter with jojoba oil for my hands, I love this stuff, and essence nail art nail polish remover, without acetone.


Kakao maslac s jojobinim uljem za moje ruke (i štošta drugo), i essence nail art odstranjivač laka, jer je bez acetona. 


New plates, I need more stamping in my life.

Nove pločice za štambiljanje, toga mi treba malo više u životu... i na noktima.


And tripod for my camera, bought on ebay. As you can see, it's already broken... and I wanted to record some video for you guys sad.
Let me remind you of manicures and polishes that I've been wearing this past month.

Stativ za kameru, kupljen na ebay-u. Kao što vidite, već je slomljen... a baš sam htjela snimiti kakav video za Vas  sad.
Još da Vas podsjetim na manikure i lakove koje sam šetala prošli mjesec.  
 Thanks for stopping by, Žana

45 comments:

  1. Ajme, ovi Yes love lakovi su preeeedivni... :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. slažem se, drago mi je da se i tebi sviđaju :D

      Delete
  2. puno lijepih stvarčica :D slažem se za yes lakove, skroz lijepo izgledaju

    ReplyDelete
  3. I need more stamping in my life
    Wow :D Hehhe :D
    Good girl :)

    ReplyDelete
  4. Pločice su nam uvek potrebne :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma da, ali ja imam naviku jednom ih upotrijebiti i već tražim neku drugu, a ove stoje zaboravljene i neiskorištene :/

      Delete
  5. Yes love lakovi su predobrii ♥ želim hehe :)

    ReplyDelete
  6. oni love lakovi su preslatki. gdje si ih kupila?

    ReplyDelete
  7. Love lakovi su preeeeslatki! Jel tebi dobar ovaj Essence BTGN? Ja sam ga uzela i na prvo isprobavanje mi je umjesto da mi produži trajanje laka tako skrutio sve na noktima da sam sutradan mogla gulit lak s njih u slojevima :/ Moram probat opet... Snimila sam Snoopya na pločicama, jedva ga čekam vidjet u nekoj kombinaciji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma da... ja sam samo primjetila da se ne slaže sa svim brandovima i neki mi lakovi čak i kraće traju s njim, ali obožavam ga zbog brzosušećeg efekta... guliti se znaju nokti ako je lak predebel, odnosno ako ima koji sloj viška, meni se to zna desit ;)

      Delete
  8. Hehe jadni Gricko, šta nevrjeme čini s njim :)
    I ja se slažem sa ostalim curama, Yes Love lakiči su preslatki, a kakavov maslac moram i ja pronači negde u ormaru jer bijem bitku sa suhom kožom hladnijim danima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kakao maslak je super, a sasvim prirodan :D
      suosjećam s problemima suhe kože :/

      Delete
  9. Mogu ti reći da ni u Slavoniji nije bolje, dosadna kiša cmolji cijeli dan, baš ko da je jesen :/ Yes love lakići su predivnih pastelnih boja :D Snoopy me sjeti na djetinjstvo, baš ga volim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. danas eto nema kiše, a mogu ti reći da je popodne i pristojno zagrijalo ;)
      snoopy je super, jednom sam ga nacrtala, ali sad će s pečatom moći i češće biti na noktima ;)

      Delete
  10. jedva cekam da vidim nove lakove kako izgledaju ...
    pozz

    ReplyDelete
  11. A, znaci ti si mi poslala kisu, danas ne prestaje da pada! :-) Yes Love kolekcija je bas slatka, ovako u flasicama (i na tudjim noktima) bas fino izgleda, a posle kad nabavim ovakve lakice zalim se kako mi se ne svidjaju na mojim noktima! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, prebrzo sam otisla na objavu komentara, nisam htela da pobegnem sa bloga, veruj mi! :-) Od manikira mi se najvise dopadaju: zeleni gradient sa stampom, Clouds on Mint Milk, mace i Gustav, a od lakova Catrice Dirty Berry :-)

      Delete
    2. ma šuti tamo, i meni se prečesto zna desit isto - u bočici lak ludilo, a onda se razočaram kako to izgleda na mojim noktima ;)
      mislim da bih i ja izabrala iste manikure :*

      Delete
  12. You have been a good girl indeed - but one who got some really nice stuff!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. well, i know what i need - more nice stuff in my life ;)

      Delete
  13. Yes love me tako mame da je to strasno :) a kad vidim TS krene mi voda na usta :D
    Divan avgust..

    ReplyDelete
    Replies
    1. daaaa, kolovoz nije bio loš, barem na ovih par fotki :D

      Delete
  14. Yes love- i love it! preprepreeeeedivni su. ŽELIM IH ŠTO PRIJE! Lijep i ugodan septembar želim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti... nadam se da ćeš i ti dobiti koju bočicu :D

      Delete
  15. Ženo, ja bih nekog poput tebe da mi svaki dan lakira nokte :D i ja koristim taj essence odstranjivač laka, meni je super. I slatki su mi ti Yes love lakove, ali nikad prije nisam čula za njih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ja bih nekog da mu lakiram nokte... eh da si malo bliže ;)
      nedavno su yes love lakići prozujali blogsferom, mislim da ih kod naših blogerica još nisi mogla vidjeti... ali zato sam ja tu ahahaha

      Delete
  16. Nice purchases. Well done, I cannot say I've been a good girl lately :-|

    ReplyDelete
    Replies
    1. shame on you ;)
      hope you'll show us what you brought home :D

      Delete
  17. yes love lakovi izgledaju divno, gdje si ih kupila?
    I vidim da će ovo biti divna zima sa novom štambilj pločicom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes love sam iskopala na ebayu :D
      o da, ove godine se ne moram 'mučiti' crtati božićne motive... premda je meni to mučenje i draže od pečatiranja, ali eto, pečatiranje je brže :D

      Delete
  18. Wow very "little" shopping xD Too bad for the tripod! I can't wait to see your videos!!!! <3xxxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. my videos will have to wait, at least until i buy a new tripod ;)

      Delete
  19. Yes love lakovi su savrsenstvo. Gde si ih nabavila? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes love se skrivaju na ebayu, nisam sigurna gdje bih ih drugdje iti tražila :D

      Delete
  20. Yes Love polishes - wow! ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. you don't have any?
      but you have those gorgeous el corazon polishes *.*

      Delete
  21. Baš mi je žao za stalak, ali nadam se da ćeš naći rješenje za snimiti štogod i bez njega :)). Plavi Catrice sam nedavno držala u ruci, ali sam ga vratila na policu :D. Vrlo interesantna plava. Yes love lakovi nemam pojma koji su i odakle, ali baš su slatkišni :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma vidi tko se to nama vratio ;)
      nadam se da nešto budem smislila... yes lakovi su španjolski brand, ali avaj, proizvode se u kini :(

      Delete
  22. yes love su preslatki, a bas mi je zao za tripod nije valjda da je stigao slomljen il da se lomi ako se puhne u njega :( i ja razmisljam kupit tripod, al zasad jos nista od toga

    ReplyDelete
    Replies
    1. preslab tripod za težinu aparata, bez obzira koliko aparat malen i lagan bio... valjda je to napravljeno za kutiju šibica ;)

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...