Monday, December 15, 2014

Christmas Challenge - Christmas Colors

Hi there!


When we talk about Christmas colors, there's no doubt which are those. For me, there's also few polishes that pops out when you want something Christmas appropriate - China Glaze 'ruby pumps' and 'emerald sparkle'

Kad spominjemo Božićne boje, svi znamo koje su one. A kad se radi o lakovima na koje mi je prva asocijacija Božić onda su to definitivno - China Glaze 'ruby pumps' i 'emerald sparkle'





Throw in gold too, and you have the perfect Christmas combo big grin. Unfortunately, combo that is real PITA when it comes to photography sad.
The gold one is Kaleidoscope f-12 by El Corazon.

Ubacite nešto zlata, i eto savršene Božićne kombinacije  big grin. No nažalost, kombinacije koja je u najmanju ruku PITA kad se radi o pokušajima fotografiranja iste sad.
Zlatni lak u ovoj kombinaciji je Kaleidoscope f-12 by El Corazon.



 Kaleidoscope f-12 by El Corazon, two coats, no topcoat, outside / dva sloja, bez nadlaka, vani

Kaleidoscope f-12 by El Corazon is my first polish from this brand. I must say that I'm positively surprised by its quality, although I have seen that it's being praised all over blogosphere. 
The polish comes in round 15 ml bottle, with medium brush. Application goes perfectly smooth, my nails were covered after two coats. Some brush strokes are still visible, but with polishes with metallic finish that's just the way it is. Drying time is great. These polishes are big 5free (no toluene, dibutyl phthalate (DBP), formaldehyde, formaldehyde resin or camphor), and they come from Russia. The only trouble I had with this polish is - taking photo of it. As you can see, on Sun it looks more green than gold tongue. No matter how I tried, on majority of photos it looks green...  Green undertone is less visible on the photos taken in the shade, but still more visible than in the bottle or on my nails. 
If you're from Europe, you can buy these polishes at Hypnotic Polish.
So, on this manicure I have not one or two, but three polishes that are PITA for my camera. Hope you can still see some beauty in this manicure. 
Don't forget, with hashtag #christmaschallenge2014 you can found works of other participants in different social networks.

Kaleidoscope f-12 by El Corazon je moj prvi lak ovog branda. Moram priznati da sam pozitivno iznenađena, premda sam u blogosferi naišla samo na hvale.
Lak je u okrugloj bočici od 15 ml, a četkica je srednje širine. Samo lakiranje ide savršeno glatko, i nokti su mi pokriveni s dva tanka sloja. Na fotkama se još vide potezi kista, no kod lakova metalik finiša to je standardna pojava. Vrijeme sušenja je odlično. Lakovi nose oznaku 5free, što znači da su bez toluena,  dibutilftalata (DBP), formaldehida i njegovih smola te kamfora, i dolaze iz Rusije. Jedini problem koji sam imala s ovim lakom je njegovo fotkanje. Kao što i same možete vidjeti, na suncu izgleda više zeleno no zlatno
tongue. Bez obzira koliko se trudila, na većini fotki sam vidjela zeleno... Zeleni podton je nešto manje vidljiv na fotkama u hladu, no ipak više izražen nego u bočici ili na mojim noktima.
Ukoliko ste iz Europe, lakove ovog branda možete naći kod Hypnotic Polish.
Dakle, u ovoj manikuri sam složila, ne jedan, ne dva, već sva tri laka čije je fotkanje prava noćna mora. Nadam se da ipak možete vidjeti nekakvu ljepotu u ovoj manikuri.
Ne zaboravite, s hashtagom #christmaschallenge2014 na društvenim mrežama možete pronaći i ostatak radova na ovu temu.

Thanks for stopping by, Žana 

33 comments:

  1. Odlična! :) Emerald sparkle mi je prekrasan <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala Sanela... jep, taj emerald sparkle je zbilja prekrasan :D

      Delete
  2. lipe boje, kako se samo sjaje. manikura je odlična

    ReplyDelete
    Replies
    1. fala na ovom linku sad znam di cu si naručit lakove, a mogli bi i jednu zajednu zbog shippinga a mozda ga i ne bude :D

      Delete
  3. Very pretty colours and they look good together :-)

    ReplyDelete
  4. Mrzin priznat da mi ruby pumps izgleda lipo :Đ Emerald Sparkle mi je najlipši! A manikura, standardno prekrasna n_n :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ja mrzim priznat da taj nesretni ruby pumps nikako ne mogu pofotkat kako treba :(
      i da, emerald sparkle je zakon... hvala ti :D

      Delete
  5. It's a gorgeous Christmas mani - just enough without being to much Christmas *said I - aka Grinch* :D

    ReplyDelete
  6. ah super izgleda, boje su fenomenalne.i ja bih rekla da je ovo svetlo zelena a ne zlatna.!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jel'da, uopće se nije htjela upristojiti za fote session ;)

      Delete
  7. super manikura :D dobar izbor boja, ta zelena je <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala Matea, zelenko se izgleda ovih dana svima sviđa :D

      Delete
  8. Emerald sparkle izgleda baš zanosno :) Ne znam zašto, ali ova manikura mi izgleda poput nekog murano ukrasnog predmeta :)

    ReplyDelete
  9. The Kaleidoscope is similar to my Flormar for nail art. Lovely color combo with China Glazes, love the red!

    ReplyDelete
    Replies
    1. i had a similar flormar, now i'm disappointed because on photos this kaleidoscope looks pretty much the same :(
      thank you :D

      Delete
  10. lijepo i božićno <3

    ReplyDelete
  11. Jaoooo.... a ja i Lendoxia mislile da su Bozicne boje svetlo plava i tamno plava :-) Dobro, moglo bi i da prodje tako, ako dodamo malo srebrne i zlatne... :-)
    Perfektne Bozicne boje, super manikir! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma vas dvije nemate pojma... ali eto već je nova manikura plava ;)
      hvala ti :*

      Delete
  12. Imam Rubby i OBOŽAVAM ga :)
    Htjela sam njome raditi i Candy Cane manikuru ali sam na kraju odustala...
    Oko Emerald sparkle se svake godinu u prosincu lomim treba li mi ili ne, iako i sama znaš da u kolekciji imam valjda tek 2-3 zelembača :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ruby zbilja i zaslužuje obožavanje... ali i emerald sparkle isto :D

      Delete
  13. ovo bi mogla i ja probat, Ruby svakako ide na nokte sutra i preksutra :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. obavezno, jednostavno je, treba ti tek nešto mirnija ruka za razgraničavanje boja i to je to :D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...