Wednesday, January 28, 2015

Pretty & Polished Cuttlefish

Hi there!

Another pretty polish from my stash - Pretty & Polished 'Cuttlefish'.

Još jedna ljepotica iz moje kolekcije - Pretty & Polished 'Cuttlefish'.



 Pretty & Polished 'Cuttlefish', three coats, no topcoat, outside / tri sloja, bez nadlaka, vani


 Pretty & Polished 'Cuttlefish', three coats, with topcoat, outside / tri sloja, s nadlakom, vani

This Cuttlefish looks much cuter than its namesake from the sea winking. I love the color, the big 15 ml round bottle, narrow brush, the fact that you don't need to fish the glitters out. For full opacity I needed three coats, well, two would look O.K, but I added the third for more depth. On first two photos you can see that its finish is semi mate, and some glitters kinda sticking out, so I sealed it with topcoat. Drying time could be better, but considering three coats, it's O.K. 
This beauty has one more thing in common with the sea cuttlefish - it can change it color, depending on surroundings.

Morate priznati da ova sipa izgleda puno slađe od svoje morske imenjakinje winking. Super mi je boja, velika bočica od 15 ml, uska četkica, činjenica što ne morate pecati glitter po bočici već se on bez problema hvata za četkicu, a zatim i za nokat. Za punu pokrivnost trebala su mi tri sloja,  možda bi prošla i dva, no na fotkama će ova tri sigurno bolje izgledati. Na prve dvije fotke možete vidjeti da 'sipa' ima donekle mat finiš, a pojedini glitteri strše s nokta, pa sam sve zatvorila s nadlakom. Vrijeme sušenja bi moglo biti malo bolje, no s obzirom da su na noktu tri sloja, i to mi je bilo u redu. 
Ova ljepotica ima još jednu stvar koju dijeli sa svojom morskom imenjakinjom - mijenja boju, zavisno od okoline.




The pinky and the ring finger were in cold water, the middle finger and the pointer were in warm water. You can clearly see that the color has changed, it gets lighter when warm. Not such a big change, but still visible change. 
Do you like it, would you wear this version of cuttlefish?

Malac i prstenjak su bili u hladnoj, srednji prst i pokazivač u toploj vodi. Jasno se vidi da boja više nije ista, lak posvijetli kad se ugrije. Ne tako strašna promjena, ali ipak vidljiva. 
Što Vi mislite, biste li zalijepile ovu 'sipu' na vlastite nokte?

Thanks for stopping by, Žana 

20 comments:

  1. divan plavac, bas u tvom stilu

    ReplyDelete
  2. Pretty polish with lovely glitters. Good colour changer too :-)

    ReplyDelete
  3. It's a beautiful polish - but I do prefer it cold, then it's just like I love a mint!

    ReplyDelete
  4. Ja stalno gledam videove di cure swatchaju slične lakove i nikad mi se nije ni jedan baš svidio do te mjere da bi razmotrila o uzimanju, ali ovo... On point. Super je i meni izgleda ko lak za one u znaku vodenjaka, zašto, neznan haah :D Lipa je i promjena boje, vidi se, fala bogu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma di vodenjake, odlično pristaje i škorpijama ;)
      sad trebam nabacit još koji s drastičnijom promjenom boje :D

      Delete
  5. Zanimljiv lak, sviđa mi se što mijenja boju u dodiru s toplinom, nije velika promjena, ali zgodno izgleda :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. nije nešto drastično, ali dovoljno da se vidi... ali meni se i ovako sviđa lakić :D

      Delete
  6. Sipa je odlicna ! Zana kad naidje jos jedan talas minusa , pa izadjes vani jasno se vidi promena ,,ali srecom nije uvek -10 ! ja sam luda za thermo lakovima ,ali tek imam par komada ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ajoj, mogla bih čekati još godinama da tu temperatura padne do -10, to se kod mene zbilja ne dešava ;)
      imam ih i ja malo, nadam se još kojem :D

      Delete
  7. It looks very cool! I like :)

    ReplyDelete
  8. termo glitter :D bome mene je osvojio :D

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...