Friday, July 17, 2015

In the Navy

Hi there!





Ono što vidite na fotkama je prekrasni essie 'mesmerized', na akcentima je essence 'wild white ways', a za pečatiranje sam koristila Avon 'silver foil' i crveni Konad lak za pečatiranje. Pločica je kupljena na ebayu, na njoj je oznaka JQ-11, a u stvari je kopija BornPretty pločice BP-33. Na ovoj koju sam dobila je uzorak s trakicama i sidrima u sredini loše napravljen, srećom su moji nokti kratki pa sam to nekako uspjela izbjeći pokazati. S ostatkom uzoraka nisam imala problema. 
I tako... ljeto je, najljepše je u moru, a i ovo nekako spada u morske manikure, zar ne!?

What you see on upper photo is: awesome blue essie 'mesmerized' with essence 'wild white ways', stamped with Avon 'silver foil' and red Konad stamping polish. The designs are from stamping image plate JQ-11, which is a copy of BornPretty stamping image plate BP-33. On this one that I got, image with stripes and anchors is spoiled, but my nails are to short so I could avoid that part. With other images I had no problem.
So... it's summer, it's too hot, and it's best if you're somewhere by the sea, and this is kinda sea manicure, right!?

Thanks for stopping by, Žana 

33 comments:

  1. Sve mi se sviđa osim motiva koji si pečatirala na kažiprstu jer ni sa pločice ne mogu da razaznam šta treba da predstavlja (isprva sam mislila da je možda ajkula), a sa originalne pločice je ipak daleko jasnije.
    Moram da ti pohvalim i izbor boja, tj kako si ih kombinovala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nisi prepoznala barbu, odnosno kapetana Šimu ;)
      original bi definitivno bio bolja opcija, ali sad je tako kako je, znam za ubuduće :D
      hvala ti :*

      Delete
  2. Divna morska manikura ..jako mi se sviđa :)
    Jesi kupila konad lak na ebay u ili?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      konad pečatnjaci su s ebaya, i zbilja su savršeni, a da ne govorim da ih imam doma već godinama i da im se formula nije promijenila :D

      Delete
  3. prefora izgleda,, posebno crveni motivi na bijeloj podlozi :D

    ReplyDelete
  4. Nice mani, I like the stamping and the theme :-D

    ReplyDelete
  5. Dobra kombinacija boja, baš ide uz temu. :)

    ReplyDelete
  6. Perfect for summer! I love this mani very much! <3 <3 <3

    ReplyDelete
  7. Obožavam morske manikire. :) Jako lepo si sve ukomponovala.

    ReplyDelete
  8. obožavam navy :) manikura je odličnaaa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, znači za tebe vrijedi ona - sve bi seke ljubile mornare ;)
      hvala ti :D

      Delete
  9. I LOVE this nautical design!! The silver stamping looks gorgeous :D I hope you enjoy the nice hot weather :) It's so cold here and my hands and nails are all purple lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks Minnie :D
      but i don't enjoy the heat, too much is to much, i hate summer :P
      just counting days and waiting for autumn ;)

      Delete
  10. prekrasna manikura, prava litnja

    ReplyDelete
  11. Prava mornarska, super! A plavac Essie se naravno odlicno pokazao! :-)

    ReplyDelete
  12. Lijepa plavo-crvena kombinacija. Mornarski uzorci mi se isto sviđaju pogotovo sidro! :D
    Šteta što je pečat malo oštečen..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep, mornari uvijek pale ;)
      i ovako oštećenu mogu je iskoristiti dok su mi nokti ovako kratki :D

      Delete
  13. Od kad je ljeto počelo planiram iskoristiti ovu pločicu i još uvijek nisam...
    (Stignem dogodine :P)
    Sviđa mi se cjelokupna kombinacija!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep, i dogodine bude ljeto, bar to je sigurno ;)

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...