Thursday, August 13, 2015

Moment Summer Candy

Hi there!





 Moment #46, tri sloja, bez nadlaka / three coats, no topcoat 

Moment je španjolski brand, koji je na žalost, kod nas slabo dostupan, a kako mi se čini pun zanimljivih stvarčica. Ovaj lakić nosi egzotično ime - 46. Radi se o veseloj pink nijansi, hladnijeg podtona koja mi zbog toga savršeno odgovara. Moment lakovi dolaze u okruglim bočicama od 10 ml, sa užim do srednje širokim kistom. Formula je fino kremasta, no za puno prekrivanje su mi ipak trebala tri sloja. Vrijeme sušenja je bilo sasvim ugodno. 
Ovaj primjerak mi je na nabavila draga Sanela, kojoj još jednom od srca zahvaljujem.

Moment is a Spanish brand, hardly available in Croatia. This polish has a really exotic name - 46. It's a hot pink shade, with cool undertone, which suits me perfectly. Moment polishes comes in rounded bottles of 10 ml, with narrow to medium wide brush. The formula is nice, but it still took three coats to cover my nails completely. Drying time was fine too.
I got this polish from dear Sanela, to whom I send my love.


Na gornjoj fotki možete vidjeti usporedbu s par, skoro pa sličnih nijansi.

On upper photo you can see it with few similar (or at least that's what I thought) polishes. 


Ovako vesela boja traži lagan i veseo nail art, zar ne!? O nadogradnji više drugom prilikom, za sada samo uživajte u ovom bombončiću. Morate ga voljeti, zar ne?

Such a happy color needs cheerful nail art too, right!? Of these decoration some other time, I'll let you enjoy in this summer candy. You gotta love it, right?

Thanks for stopping by, Žana 

34 comments:

  1. prokleti moment kad ih nigdje nema a tako su im lijepi lakovi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jesu, krasni su, rado bih ih imala još ali na moru ih nema :/

      Delete
  2. Lovely candy! I like such shades of pink a lot. Also a very well done flower :)

    ReplyDelete
  3. WHOHOOO that is what I call a pretty and bright pink, it suits you sooo well!!!

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. totalno, ako ovo nije ljetni lak onda ne znam šta je :D

      Delete
  5. Jako je lijep lak, sviđa mi se i finiš, kao da su gelirani nokti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to se valjda zbog tri sloja tako čini ;)
      hvala ti :D

      Delete
  6. Nije nešto što bih nosila na svojim noktima, ali za ljubitelje roze je odlična nijansa. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. da znaš da ni ja sebe ne smatram ljubiteljicom roze, ali na ovakve nijanse padnem ;)

      Delete
  7. Replies
    1. jel'da, ima par boja koje vrište ljeto, ovo je sigurno jedna od njih :D

      Delete
  8. Aaa, divan je! ♥ I totalno mu paše naziv :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pošaljem dopis firmi da uzmu ime koje sam mu dala ;)
      hvala ti Nives :D

      Delete
  9. Pinkič kod tebe, O-O... :D
    I ja u zadnje vrijeme rijetko naletim na dobru postavu Momenta... :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. jel' vidiš, čuda se dešavaju, a čak mi se i sviđa :D
      jedna je cura napisala da u ofertisimu umjesto momenta dolazi catherine arley, vidjet ćeš već :D

      Delete
  10. Baš mi je drago da sam i sebi uzela jedan takav, obožavam te njihove neonce <3
    Stvarno šteta kaj su ih povukli iz prodaje :( Da sam saznala na vrijeme sigurno bi uzela još koji primjerak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. eto ti ga na :/
      ma dobro, čuvaj ga samo za posebne prilike pa će potrajati ;)

      Delete
  11. Oh wow this is a really pretty pink :-D

    ReplyDelete
  12. egzotično ime br 46 :D :D nego boja je super, zove me :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nego da je egzotično, malo je takvih ;)
      a boja je genijalna <3

      Delete
  13. Love this kind of pink! It looks great on you! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pink may be new black for me ;)
      thanks Irina :D

      Delete
  14. what a fun pink and i love the accents!

    ReplyDelete
  15. kako je predobra nijansa :D doduse momentice jos nisam isprobala

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, čak se i meni sviđa :D
      moment lakova kod nas više nema ni kupiti, u ofertisimi su ih zamijenili catherine arley lakovi, no ni ti nisu loši ;)

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...