Friday, November 13, 2015

Drawing Lines

Hi there!






Nakon fotkanja manikure kakvu možete vidjeti na prvoj fotografiji, odlučila sam da je ipak bolje da svi nokti izgledaju isto, pa sam je prepravila. 
Manikura je izvedena jednostavno, dugim kistom izvukla sam tek po par linija bijele i crne boje, a onda ih začinila i jednom crvenom. 
Dolje možete vidjeti kist koji mi je pri tom pomogao.

After taking pictures of manicure that you can see on the first photo, I decided that it would be better if all the nails have the same pattern, so I change it.
The manicure is pretty simple - with long brush I draw couple of lines in black and white, after which I spiced it up with red one.
Down below you can see the brush that I used. 





Dugi detaljni kist* dio je ponude BornPretty Store online shopa. Stigao je u plastičnoj tubici, savršeno zaštićen od ikakva oštećenja. Duga dlaka ima i plastični pokrov, koji je dodatno štiti. Kist se da rastaviti, a gornji dio produljene ručke može poslužiti i kao poklopac, što je odlično rješenje ukoliko kist nosite u neseseru.
Kist je dug 17 cm, od čega 2 cm otpada na dlaku. Iskreno, očekivala sam nešto uži kist, no njegova širina tek je pola priče. Osobno preferiram kistove kraće dlake jer mi je njima lakše rukovati. Ima cura koje savršeno odrade preciznu manikuru s ovakvim kistom, no ja na žalost nisam jedna od njih. 
Ali to nije razlog da se same ne okušate u rukovanju. Kist ćete naći tu, po cijeni od 4,18$, no nije loša ideja iskoristiti i kod X10X31 s kojim ćete dobiti 10% popusta.

Long liner brush* is a part of BornPretty Store assortment. It came in a plastic roll, protected from any damage. The brush can be dismantled,  and the upper part of the handle can be used as a cover if you wear it in your purse. 
The brush has 17 cm, from which 2cm goes on hair. I expected less hair, but it's just half of story. I prefer brushes with short hair, I found them so much easier to handle. I saw perfect manicures with this kind of brush, but we didn't get along. It's not that I don't think that it doesn't work, just don't work in my hands.
But, that's not an excuse for you. You can found this brush here, at $4,18. Feel free to use my X10X31 code for 10% discount.



 Rimmel 'lime to go', dva sloja, bez nadlaka / two coats, no topcoat


Rimmel 'lime to go' rođendanski je poklon od moje drage Tanje. Dio je linije 'Salon PRO' s likrom. Nalazi se u okrugloj bočici od 12 ml, na vrhu koje je crni, koso rezani čep s urezanim logotipom. Kist je zaobljen, i nešto širi. Formula je ugodna, a moji su nokti bili pokriveni s dva sloja. Vrijeme sušenja je pristojno. Limeta zelena u sebi krije i sitni shimmer. Premda sličnih lakova imam, na kraju se ispostavilo da je boja baš jedinstvena, a na gornjoj fotki možete ga vidjeti među par sličnih. 
No, kako Vam se sviđa moja crtkarija? Jeste li se i same okušale u crtanju sličnim kistovima?

Rimmel 'lime to go' is a birthdays gift from my dear Tanja. It's a part of 'Salon PRO' with Lycra. It's in rounded 12 ml bottle, with black cap with logo. The brush inside is wider and rounded. The formula is nice, it covered my nails in two easy coats. Drying time is decent. This lime green hides tiny shimmer. I have similar colors in my stash, but it turned out that I don't have nothing like this, which you can see on the upper photo.
What do you think of my drawings? Have you used similar brushes yet?


Thanks for stopping by, Žana

*PR sample

31 comments:

  1. Jao sto je lep zelenko! :) Ovo mi je definitivno jedna od omiljenih zelenih nijansi. Super su ti prugice. ;) Ta cetkica bi mi dobro dosla.

    ReplyDelete
  2. Ovakvim cetkicama se mogu crtati samo prave linije, za bilo kakvo cvece ili krive linije treba imati mnogo krace cetkice i naravno dosta tanke :-) Svidja mi se manikir, u prepravljenoj verziji :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala Tanja :D
      ma meni se čini da sam presmotana iti za ravne linije ;)

      Delete
  3. Super je manikir! Baš sam skoro razmišljala kako mi baš fali jedna ovako duga četkica, sve što imam su kratke i samim tim nedovoljno dobre za izvlačenje ovakvih linija...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      mislim da je za ravnu liniju najbitnija mirna ruka, meni toga nedostaje ;)

      Delete
  4. Odličan odabir boja, a manikir je sladak.

    ReplyDelete
  5. Prekrasna manikura =). Meni so takšni vzorci zelo všeč, ampak vedno ko se lotim delati kaj takšnega na mojih nohtih, ne izpade lepo. Ti si motivacija da spet probam =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti Dolores, veselim se vidjeti i tvoj pokušaj :D

      Delete
  6. Wow, these lines are so straight!

    ReplyDelete
  7. Baš divna manikura:) Nedavno sam kupila sličan lak od Ados-a. Obožavam ovu nijansu zelene, tako je posebna:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      sve mjerkam te Ados lakove, ali nikako da ih ponesem doma ;)

      Delete
  8. Ova zelena nijansa mi je presavrsena! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. drago mi je da nisam jedina kojoj se sviđaju ovakve nijanse, hvala ti :D

      Delete
  9. Lime to go je prekrasan, baš je prekrasan :D
    Manikura je vrh, a nije ni kist za bacit :D

    ReplyDelete
  10. Fino izgleda, crvena čini manikir privlačnijim. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala Marija :D
      jel'da, nekako mi je crno-bijelo izgledalo suhoparno pa je ova crvena sve digla na novi nivo :D

      Delete
  11. zelenko je divan a sama manikura sa prugicama je odlično ispala :) odobrava gricko? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. fala Tina :D
      zar si sumnjala, Gricku se sviđa svaki moj izbor ;)

      Delete
  12. Nice mani you've created here. I like the colours you've used :-D

    ReplyDelete
  13. Fora dezajn :D
    I ja imam par ovakvih kistova i veoma su korisni ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      da, korisni su, kad se treba pomučiti s linijama ;)

      Delete
  14. Satta King
    Play Bazaar Mile to hazaron log the Zindagi me ,
    Par wo sabse alag tha jo kismat me nahi tha...

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...